Vizy Miklós – Dióhéjban - page 48

48
A
hogyan arról – többek
között – a Dióhéj leg-
utóbbi – 2009. Márton
napi – számából, két cikken
keresztül is tájékozódhatta-
tok, a gödöllői tanári kar bein-
dított egy új folyamatot azért,
hogy iskolánkban a peda-
gógiai munkát frissítse, és
a diákok számára új válasz-
tási lehetőségeket biztosítson.
Ez – egyelőre – talán legin-
kább a felső tagozatot érinti,
a választható fakultációk, a
kidolgozás alatt lévő „kísér-
leti epocha” útján, de (talán
írhatom őszintén) mi magunk
is várakozással telve ápoljuk
mindezt és figyeljük, hogy mi
születik meg. Tájékoztatás-
képpen – ha szabad ezt így
mondani – itt olvashattok egy
cikket a fentiek jegyében arról,
hogy a felső tagozatos fakultá-
ciók egyikén milyen munka,
alkotó folyamat zajlik. Írta
Türkössy Szilárd, bevezetőül.
A ROCKZENE
TÖRTÉNETE
1...,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47 49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,...76
Powered by FlippingBook