Az a feladatunk, hogy a gyermek környezetében olyan hatást fejtsünk ki, hogy egészen a gondolatokba és érzületekbe menően a jót, az igazat, a szépet és a bölcset utánozó lénnyé lehessen.

Rudolf Steiner

Beiratkozási információk (Adategyeztetés, új megállapodások megkötése)

„Gyógyító erejű csak az, ha az emberek lelkében az egész közösség tükröződik, és a közösségben az egyes emberek lelkének ereje él.”

Adategyeztetés és új megállapodások megkötése 2019/20

(Beiratkozás)

A 2019/2020-as tanév illetve óvodai nevelési év elkezdésének feltétele, hogy a gyermek(ek)re és a családra vonatkozó adategyeztetés megtörténjen és aláírásra kerüljön az egyesülettel kötött megállapodás.

Ennek előfeltétele az előző tanév/nevelési év nullás zárása, vagyis az esetleges tartozás kiegyenlítése.
Az előző évek tapasztalatai azt mutatták, hogy az Adategyeztetés és a megállapodás aláírása – vagyis összefoglaló nevén a Beiratkozás – új formát kell, hogy öltsön a családok számának növekedése miatt.

Ennek eredményeként idén kétféle lehetőséget biztosítunk a beiratkozásra:

1. lehetőség:

Június 11-én, kedden 8.00-tól 11.00 óráig és 14.30-tól 16.00 óráig,
Június 12-én, szerdán 8.00-tól 11.00 óráig, valamint
Június 13-án, csütörtökön 8.00-tól 11.00 óráig és 14.30-tól 16.00 óráig
lehetőség van a tartozás azonnali – pénztárba történő készpénzes – befizetésére és az előzőleg az alábbiakban közzétett linkekről letöltött, kinyomtatott és hiánytalanul kitöltött dokumentumok leadására a titkárságon illetve az egyesületi irodában. Ehhez előzetes időpontra bejelentkezés nem szükséges, érkezési sorrendben történik az ügyintézés. Ehhez feltétel, hogy az adott család minden gyermekének osztályában meg legyen tartva a vállalási est, hiszen az egyesülettel kötött megállapodásban az összes gyermekre vonatkozó vállalási összegnek szerepelnie kell! (Mivel az óvodában csak június 13-án este lesz a vállalási est, ezért ezzel a lehetőséggel csak az iskolába járó gyermekek szülei tudnak élni.)

2. lehetőség:

2019. június 17-én hétfőn 9.00 és 18.00 óra között (félóra ebédszünet 12.00-12.30-ig) 10 perces időintervallumokban egyszerre két család beiratkozására van mód. Ehhez készítettünk egy táblázatot, amelyben előre időpontot kell foglalni. Ez alkalommal is első lépés a tartozás kiegyenlítése, ezt követi az előre kinyomtatott és hiánytalanul kitöltött dokumentumok leadása.

Az óvodai megállapodások leadásához és a befizetéshez tehát erre a napra kell időpontot foglalni. Az óvodás gyermekre vonatkozó adategyeztetés és a szükséges papírok leadása az óvodában Buza Saroltánál történik, vele kell időpontot megbeszélni és csak a szükséges dokumentumok hiánytalan megléte után lehet az egyesületi megállapodást intézni.

Az alábbi dokumentumokat kérjük leadni az egyesületi irodában:

1.) Megállapodás az egyesülettel – az óvodás gyermek(ek)re a „Megállapodás-óvoda” elnevezésű nyomtatványt, az iskolás gyermek(ek)re a „Megállapodás-iskola” elnevezésű nyomtatványt kell kitölteni 1 példányban.

A családi összeg 22.000 Ft, mely megoszlik a két intézmény között az alábbiak szerint (eddig is így volt, de akkor külön-külön el kellett mondani mindenkinek személyesen):

– ha csak ovis gyermek(ek) van(nak), akkor a családi összeghez 22.000 Ft-ot kell írni a „Megállapodás-óvoda” elnevezésű nyomtatványon;
– ha csak iskolás gyermek(ek) van(nak), akkor a családi összeghez 22.000 Ft-ot kell írni a „Megállapodás-iskola” elnevezésű nyomtatványon;
– ha egy ovis és egy iskolás gyermek van, vagy kettő-kettő, akkor a családi összeghez mindkét megállapodásban 11.000 Ft-ot kell írni;
– ha egy ovis gyermek van és két iskolás, akkor a családi összeghez a „Megállapodás-óvoda”-nak nevezett nyomtatványon 7330 Ft-ot, a „Megállapodás-iskola”-nak nevezetten pedig 14.670 Ft-ot kell írni;
– ha két ovis van és egy iskolás, akkor értelemszerűen fordítva, vagyis az óvodai lesz a 14.670 Ft, az iskolai pedig a 7330 Ft;
– egy ovis gyermek és három iskolás esetén 5500 Ft az ovis és 16.500 Ft az iskolai
– egy iskolás és három óvodás esetén 5500 Ft az iskolai és 16.500 Ft az óvodai családi összeg.

2.) Adatkezelési hozzájárulás (fenntartói) – csak új családoknak kell kitölteni, mindkét szülőnek külön.

Az alábbi nyomtatványokat kérjük leadni az iskola titkárságán:

1. Szülői nyilatkozat étkezésről:

  • Minden gyermek esetén egyenként kérjük kitölteni.
  • Ha nem kér étkezést a tanuló, akkor „az étkezés biztosítását nem igénylem” szövegrészt kell megjelölni.
  • Ha kér étkezést a tanuló, akkor kérjük, a nyilatkozatban csak „a kizárólag a déli meleg főétkezés” megnevezést kérjük beikszelni!
  • A 3 vagy több gyermeket nevelő családok esetében nem kérünk semmilyen igazolást (MÁK határozat stb.) a kedvezményes étkezéshez, csak a mellékelt nyilatkozat kitöltését, melyben a szülő saját büntetőjogi felelőssége tudatában nyilatkozik a gyermekek létszámáról és a jogosultságról.

FONTOS! A rendszeres gyermekvédelmi támogatás esetén, és a tartósan beteg gyermekekre vonatkozóan megmaradt az igazolási kötelezettség, amit kérünk a nyilatkozat mellé leadni (orvosi igazolás + MÁK határozat a magasabb családi pótlék folyósításáról), továbbá kérjük a határidőket év közben (meghosszabbítás, felülvizsgálat ideje) figyelemmel kísérni, és az új igazolásokat is eljuttatni a titkárságra!
Amennyiben bármilyen változás áll be a nyilatkozati feltételekben (akár év közben is pld. felsőoktatásnál megszűnik a II. félévi hallgatói jogviszony, vagy lejár ill. megszűnik a rendszeres gyermekvédelmi támogatás kedvezménye, vagy bármely más esetben már nincs meg a 3 és több gyermekre vonatkozó jogosultság a családban, stb.) kérjük azonnal jelezni a iskola titkárságán!

2. Szülői nyilatkozat alapfokú művészetoktatásról

  • Minden gyermek esetén kérjük kitölteni!
  • Továbbra is 2-féle nyilatkozat van érvényben, a művészeti térítési díj és tandíj megnevezéssel.

Akinek gyermeke zeneiskolába jár, az nálunk „tandíjat” vesz igénybe (összege: 34.500.-Ft/tanév/tanuló), akinek nem jár zeneiskolába gyermeke az „térítési díjat” vesz igénybe (összege: 16.000.-Ft/tanév/tanuló).

Aki már most tudja, hogy melyiket veszi igénybe gyermekére, azt kérjük töltse ki, aki nem, azokét legkésőbb 2019. szeptember 30-ig kérjük leadni!

3. Nyilatkozat napközi igénybevételéről (előzetes felmérés)

1-4. osztályos tanulókra kérjük kitölteni!

4. Adatkezelési tájékoztatás

Az újonnan érkező családok töltsék csak ki!

5. Egészségügy adatlap

Az 1. osztályos tanulókról kérjük kitölteni az egészségügyi adatlapot az iskolaegészségügyi szolgálat számára.

Továbbá, ha bármilyen adatváltozásra került sor az elmúlt időszakban, akkor az erről szóló dokumentumot, okiratot kérjük bemutatni, másolatát leadni. (pld. lakcímváltozás, lejárt okirat cseréje, névváltozás, stb.)

Diákigazolvány igénylés

Akik még nem igényeltek diákigazolványt, vagy elvesztette a tanuló a diákigazolványát, az igénylés menete a következő:

  1. A szülőnek a gyermekkel együtt el kell menni a lakhely szerinti Okmányirodába, ott készítik el a fotót, és az igénylést alá kell írni. Be kell mutatni a gyermek születési anyakönyvi kivonatát (vagy személyi igazolványát), továbbá a lakcímkártyáját. Az igénylés során az okmányirodán kapott NEK-azonosítószámmal ellátott adatlapot be kell hozni az iskolába. A NEK adatlap 5 évig érvényes.
  2. A diákigazolvány igénylés ingyenes, nem kell utána díjat fizetni.
  3. A tanuló az iskolában, a titkárságon veheti át az új diákigazolványt.

Fontos tudnivalók:

Tartozással beiratkozni nem lehet. Június 17-én a szűkös idősávok miatt csak befizetésre van lehetőség, ha valakinek kérdése/észrevétele van az egyenlegével kapcsolatban, akkor még korábban keresse meg Mincsik Krisztinát.

Ha valaki most nem tud részt venni a beiratkozáson, akkor 2019. június 17-én reggel 8.00 óráig e-mailben (egyesulet@waldorfgodollo.hu) jelezze, mert ha elmulasztja, akkor 5000 Ft pótdíjat számítunk fel. A pótbeiratkozás várhatóan 2019. augusztus végén lesz.

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok az alábbi linkre kattintva érhetőek el:

ISKOLA
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Megállapodás-iskola-2019-20-tanév.pdf
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Alapfokú-művészetoktatás-nyilatkozat-2019_2020.pdf
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Étkezési-nyilatkozat-2019_2020.pdf
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Napközi-igénylés-2019_2020.pdf

Csak az 1. osztályosoknak!
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/1.-osztályos-egészségügyi-adatlap.pdf

Csak az új családoknak!
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Adatkezelési-tájékoztatás-2019_2020.pdf
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Adatkezelési_tájékoztatás_szülő_FENNTARTÓ.pdf

ÓVODA
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Megállapodás-óvoda-2019-20-tanév.pdf

Csak az új családoknak!
https://waldorf-godollo.hu/wp-content/uploads/2019/06/Adatkezelési_tájékoztatás_szülő_FENNTARTÓ.pdf

Június 11-től a titkárságon papír alapon is átvehetőek a szükséges dokumentumok, ha valakinek nincs lehetősége a nyomtatásra.

Ezen a linken lehet időpontot foglalni a június 17-i napra:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11LenxG2yM7sKhQS0oHk_OFkAAOFzggay6EriSoZ7e9w/edit?usp=sharing

Bővebb információ:

Adategyeztetés iskola: Fóris Orsolya
(20/339-8587, iroda@waldorf-godollo.sulinet.hu)

Adategyeztetés óvoda: Buza Sarolta
(20/339-8593, ovoda@waldorfgodollo.hu)

Egyesülettel kötendő megállapodás: Juhos Krisztina
(20/399-8106, egyesulet@waldorfgodollo.hu)

Egyenleg/pénzbefizetés: Mincsik Krisztina
(20/5000-889, mincsik.krisztina@gmail.com)

Gödöllő, 2019. június 7.

Dr. Kiss Pál István sk.
egyesületi elnök